لاغر تصویر بازیگر سرگرمی شیلا خداداد

لاغر: تصویر بازیگر سرگرمی شیلا خداداد صفحه شخصی شیلا خداداد سرگرمی چه خبر از کجا ؟ در حاشیه

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات فوتبال پلی استیشن نیست/ مثل پدر پشت بازیکنان هستم ، شفر

    به گزارش ایسنا، وینفرد شفر سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان گفت: فردا و البته هر لحظه بازی مهم در پیش داریم. هر بازی را باید

    فوتبال پلی استیشن نیست/ مثل پدر پشت بازیکنان هستم ، شفر

    شفر: فوتبال پلی استیشن نیست/ مثل پدر پشت بازیکنان هستم

    عبارات مهم : سرمربی

    سرمربی استقلال می گوید تیمش باید از سد صنعت نفت آبادان بگذرد.

    به گزارش ایسنا، وینفرد شفر سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان گفت: فردا و البته هر لحظه بازی مهم در پیش داریم. هر بازی را باید ببریم و این مهم هست. جهت ما سه امتیاز بازی قبلی برابر استقلال خوزستان مهم بود. خیلی مهم بود که در بازی خارج از منزل پیروز شویم. ما شانس های زیادی داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم و روی یک شانس به گل رسیدیم. بعد از چند بازی از جمله بعد از بازی برابر سایپا فشار زیادی روی بازیکنان ایجاد شد. خیلی ها صحبت های زیادی راجع به بازیکنان ما انجام دادند و فکر می کردند از فوتبال چیزهای زیادی می دانند.

    فوتبال پلی استیشن نیست/ مثل پدر پشت بازیکنان هستم ، شفر

    او افزود: تا به حال سه بار با صنعت نفت بازی کردیم و می دانیم تیم سرسختی هستند. ما فردا به هوادارانمان نیاز داریم و امیدواریم بتوانیم در بازی فردا به پیروزی برسیم.

    سرمربی استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا شرایط به سمتی می رود که زیاد از جوانان تیمش استفاده کند، گفت: از بابت پرسش این پرسش تقدیر می کنم. ما با مدیرعامل جهت ساختن یک استقلال تازه صحبت کردیم. من امیدوارم زبانم به اندازه کافی خوب باشد که بتوانم راجع به این عنوان صحبت کنم. بازیکن جوان زمانی پیشرفت می کند که بازی کند نه این که در منزل بنشیند. صیادمنش بازیکنی است که پتانسیل بسیار بالایی دارد ولی باید یاد بگیرد که موقعیت پاس درست کند و بداند که چه زمانی کجا باید باشد. اللهیار در بازی برابر عمان خیلی دوید و در بازی قبل استراحت کرد. سجاد آقایی مصدوم شده است و رضا کریمی هم مصدوم بود ولی در عمان تمرین کرد که نمی دانم دلیلش چیست.

    به گزارش ایسنا، وینفرد شفر سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان گفت: فردا و البته هر لحظه بازی مهم در پیش داریم. هر بازی را باید

    شفر افزود: آژاکس با تعداد زیادی بازیکن جوان در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه های خوبی گرفته هست. بازیکن جوان باید یاد بگیرد که هنگامی که اشتباه می کند باید دفعه بعد آن را درست انجام دهد. من هر لحظه مثل پدر پشت بازیکنانم هستم و شما هم باید به آن ها کمک کنید. صیادمنش در این سن یکی از عالی ترین استعدادهای دنیا است و هر لحظه در جلسات آنالیز به او نکات جدیدی را گوشزد می کنم. من تعداد زیادی خبر از هواداران دارم که می خواهند جوانان پیشرفت کنند. امروز در تمرین با صیادمنش صحبت کردم که باید چه کارهایی انجام دهد. روزنامه ای در آلمان نوشته که بایرن تیم پنجم در آلمان است و به مسئله خورده هست. از آن طرف دورتموند بازیکنان جوانی دارد که در صدر جدول حضور دارد. فوتبال پلی استیشن نیست که یک باره دکمه را فشار دهید و کارهایتان را انجام دهید. بازیکنان جوان باید پله به پله اضافه شوند.

    او در ادامه راجع به این که آیا به بازیکنان ملی پوشش اجازه حضور در تمرین ریکاوری در پک را نداده هست، توضیح داد: من هر لحظه تیم ملی را حمایت می کنم و در سه کشور تجربه سرمربی گری دارم. من هر لحظه مسئله مربیان ملی را می دانم ولی این جا شرایط سخت تر هست. بازی قبلی برابر بولیوی را دیدید. فقط سرمربی استقلال در ورزشگاه بود. نمی دانم چرا؟ من انگیزه داشتم و علاقه داشتم بازی تیم ملی را ببینم و بازی بازیکنانم را ببینم. می خواستم پیغام هم به فدراسیون ارسال کنم که تیم ملی بسیار با اهمیت هست. یادم است قبل از این که تیم ملی به جام جهانی برود، جهت بدرقه به مراسم رفتم. اگر وقتش را داشتم به قطر می رفتم و بازی با ونزوئلا را می دیدم. تیم ملی نیاز به حمایت دارد ولی باید با کلوب ها کار کنند. این مهم است که با بازیکنان تیم های متفاوت صحبت کنند. من ۱۰ سال در آلمان مربی بودم. دو بار در سال تمام مربیان باشگاهی با مربی تیم ملی جلسه داشتند و راجع به بازیکنان صحبت می کردیم.

    شفر ادامه داد: تیم ملی و لیگ باید همکاری نزدیکی با هم داشته باشند. موفقیتی که تیم ملی داشته باشد موفقیت کشور عزیزمان ایران هست. من خودم الان در کشور عزیزمان ایران حضور دارم و ایرانی هستم. بسیار خوشحالم که هنگامی که مجید حسینی آمد زیر ۲۳ سال بود و کم کم در جام جهانی فیکس بازی کرد. در کلوب خوب کار کرد و بازیکن تیم ملی شد. دقیقا صحبت از بازیکنان جوان هست. امید نورافکن قبل از این که به استقلال بیاید بازیکن بزرگی نبود ولی از استقلال به تیم ملی رسید. بازیکنان جهت ریکاوری باید به تیم خودشان بروند. ما مربیان و دکتر خیلی خوبی دارند. قبل از بازی با السد ۶ بازیکن ما در تیم ملی بودند که یک بازیکن بازی کرد در حالی که ما بازی مهمی در پیش داشتیم.

    فوتبال پلی استیشن نیست/ مثل پدر پشت بازیکنان هستم ، شفر

    او افزود: نباید به این شکل باشد. نباید صحبت هایمان را از طریق رسانه ها به هم برسانیم، باید رو در رو با هم صحبت کنیم. چیزی که از فدراسیون انتظار می رود این است که جلسه ای با حضور مربیان ملی و باشگاهی برگزار کنند. من حتی می توانم شماره فدراسیون فوتبال آلمان را به شما بدهم تا ببنید مربیان ملی و باشگاهی با هم دو بار در سال جلسه دارند. من خیلی خوشحال می شوم که تیم ملی در جام ملت ها قهرمان شوند. اگر پژمان منتظری، روزبه چشمی، وریا غفوری در تیم تمرین کنند هم جهت ما و هم جهت تیم ملی خوب است.

    شفر در پاسخ به این پرسش که آیا لیست ورودی و خروجی به کلوب داده هست، گفت: من راجع به این عنوان با مدیرعامل صحبت می کنم.

    به گزارش ایسنا، وینفرد شفر سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان گفت: فردا و البته هر لحظه بازی مهم در پیش داریم. هر بازی را باید

    سرمربی استقلال راجع به این عنوان که آیا راجع به بازی ها با کمیته فنی در ارتباط هست، اظهار کرد: من با کمیته فنی هیچ مشکلی ندارم. من یک فرد تیمی هستم. شایعات اینترنت را باور نکنید.

    او افزود: من مربی جوانی نیستم و به آسانی می توانم بفهمم که چه کسانی علیه کلوب هستند. استقلال یک تیم عادی نیست و ۴۰ میلیون هوادار در سراسر دنیا دارد. ما در قبال هوادارانمان مسئولیت بالایی داریم. در بازی قبل در خوزستان، هواداران زیادی جهت استقلال آمدند و این جهت فوتبال مهم هست. من گذشته را می دانم و می دانم مدیرعامل کلوب باید جهت برطرف غلط های گذشته کار زیادی کند. ما جهت ساختن استقلال تازه تلاش می کنیم. شما نمی توانید بدون شکست جهت آینده چیزی یاد بگیرید. ما هر لحظه پشت بازیکنانمان هستیم تا جهت آینده نیرومند شوند و باور کنید تیم نیرومند ای می سازیم.

    فوتبال پلی استیشن نیست/ مثل پدر پشت بازیکنان هستم ، شفر

    سرمربی استقلال راجع به عملکرد ضعیف مهاجمانش در گل زنی توضیح داد: هنگامی که شما بازی قبلی را ببنید، روح الله باقری دو موقعیت خیلی خوب داشت. یکی پاسی که از گرو گرفت که ۷۰ درصد موقعیت گل بود و دومی پاسی که دوباره از گرو گرفت و ۸۰ درصد موقعیت گل بود ولی در نهایت گلی زد که شاید ۱۰ درصد موقعیت گل بود. خود گرو در یک صحنه با پرس خوب توپ را گرفت که اگر اعتماد به نفس بیشتری داشت به داخل محوطه جریمه می رفت و شاید پنالتی می گرفت. ما در تمرینات روی موارد متفاوت در حمله کار می کنیم. فرشید باقری در بازی قبلی دو بار اقدام به شوتزنی کرد و در تمرین به او می گویم که گل او در راه است.

    واژه های کلیدی: سرمربی | بازیکن | فوتبال | استقلال | بازیکنان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار