لاغر تصویر بازیگر سرگرمی شیلا خداداد

لاغر: تصویر بازیگر سرگرمی شیلا خداداد صفحه شخصی شیلا خداداد سرگرمی چه خبر از کجا ؟ در حاشیه

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری زیباترین ستاره‌های بالای ۶۰ سال دنیا

    ستاره هایی که نام ارزش را در ادامه مطلب برایتان آورده ایم، در چند چیز اشتراک دارند: ثروت، شهرت، موفقیت و قشنگی ظاهری. قشنگی یکی از فاکتورهای مهم در دنیای ستارگا

    زیباترین ستاره‌های بالای ۶۰ سال دنیا

    زیباترین ستاره های بالای ۶۰ سال جهان

    عبارات مهم : جایزه

    ستاره هایی که نام ارزش را در ادامه مطلب برایتان آورده ایم، در چند چیز اشتراک دارند: ثروت، شهرت، موفقیت و قشنگی ظاهری. قشنگی یکی از فاکتورهای مهم در دنیای ستارگان هست. آنها ترفندهای مختلفی را به کار می گیرند تا هر لحظه صورت ای قشنگ داشته باشند، ولی گذر وقت بی رحم تر اینهاست. بسیاری از آنها با گذشت زمان، جذابیت خود را از دست می دهند و همین عنوان از تعداد هوادارانشان می کاهد. از طرف دیگر بعضی از ستاره ها هستند که با وجود سن بالا، هنوز هم قشنگی خاص خود را دارند. در ادامه مطلب بعضی از زیباترین زنان دنیا بالای ۶۰ را از میان ستاره ها به شما معرفی می کنیم.

    ۱. جین سیمور

    جین سیمور بازیگر انگلیسی، متولد ۱۹۵۱، هست. نام وی در وقت تولد، جویس پنلوپه لود بود ولی او در سن ۱۷ سالگی نام هنری جین سیمور را جهت خود برگزید که نام همسر هنری هشتم پادشاه انگلستان در قرن شانزدهم بود. او در سال ۱۹۷۳ به خاطر بازی در فیلم «زندگی کن و بگذار بمیرد» به خوبی خودش را نشان داد و توانست در فیلم های بعدی خود موفقیت های بیشتری را کسب کند. ما جین سیمور را زیاد به خاطر حضورش در سریال «پزشک دهکده» می شناسیم.

    او در سال ۱۹۹۳، زمانی که ۴۲ سال سن داشت در این سریال بازی کرد و چون ستاره ای درخشید. سرزمین مادری جین سیمور، انگلستان، آنقدر جهت این ستاره ارزش قائل است که به او نشان امپراتوری بریتانیا را اعطا کرد. جین با وجود سن بالایی که دارد، هنوز هم زیباست و همین جذابیت ظاهری او، در کنار باطن مهربان و آرامش، طرفداران زیادی را به سمت اش جذب کرده هست. ارزش خالص این بازیگر ۷۰ میلیون دلار است.

    ۲. الیویا نیوتن جان

    زیباترین ستاره‌های بالای ۶۰ سال دنیا

    الیویا نیوتن جان متولد ۱۹۴۸ بازیگر و خواننده انگلیسی هست. او به همراه جان تراولتا بازیگرهای مهم فیلم موزیکال «گریس» بودند که هم خود فیلم و هم موسیقی اش از موفق ترین های تاریخ هالیوود به شمار می روند. الیویا نیوتن تا به امروز ۴ جایزه گرمی دریافت کرده، ۵ ترانه شماره ۱ در جدول پرفروش ترین های ایالات متحده داشته و ۱۰ ترانه دیگر او در وقت انتشارشان جزو ۱۰ موزیک برتر بیلبورد ۱۰۰تای برتر بوده است.

    جدا از زندگی هنری، او در بیزینس نیز موفق بوده، به طوری که محصولات متنوعی را تولید و روانه بازار کرده هست. او اکنون ۷۹ سال دارد ولی با این وجود همچنان تورهای جهانی خود را برگزار می کند. بی شک یکی از محبوبیت های او، آنهم در این سن، صورت زیبایش است که هنوز هم جهت طرفدارانش جذابیت دارد. در هر حاضر ارزش خالص این ستاره ۴۰ میلیون دلار تخمین زده شده است است.

    ۳. لیندا کارتر

    ستاره هایی که نام ارزش را در ادامه مطلب برایتان آورده ایم، در چند چیز اشتراک دارند: ثروت، شهرت، موفقیت و قشنگی ظاهری. قشنگی یکی از فاکتورهای مهم در دنیای ستارگا

    لیندا کارتر هنرپیشه و خواننده آمریکایی است که در سال ۱۹۵۱ در ایالت آریزونا چشم به دنیا گشود. او از سال ۱۹۶۸ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده است که زیاد به خاطر نقشش در فیلم «زن شگفت انگیز» آشنا می شود. او آنقدر زیباست که در سال ۱۹۷۲ به عنوان دختر شایسته آمریکا گزینش شد.

    این موفقیت جهت او درهای بیشتری را باز کرد. علاوه بر نقش آفرینی در فیلم های مختلف، او به عنوان مدل در بسیاری از تبلیغات برندهای مشهور دنیا نیز حضور داشت. لیندا در فعالیت های سیاسی نیز هر لحظه پیش قدم هست، به طوری که در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، حمایت خود را از کلینتون به طور آشکارا نشان داد. او به علت صورت و ظاهر جذابی که دارد، جزو زیباترین زنان آشنا شده است هست. در حال حاضر ارزش خالص او ۱۰ میلیون دلار است.

    ۴. سوزان ساراندون

    سوزان ساراندون، هنرپیشه آمریکایی، در سال ۱۹۴۶ در نیویورک سیتی به دنیا آمد. او نه تنها جهت دریافت جایزه فیلم بفتا، بلکه به علت فعالیت های سیاسی اش نیز مورد توجه دیگران قرار گرفته هست. از عالی ترین کارهای او می توان به «یک دنیا فاصله» در سال ۱۹۷۵ اشاره کرد. البته فعالیت او تنها به سینما ختم نمی شود، بلکه او در تلویزیون نیز نقش آفرینی کرده است.

    به عنوان مثال «دوستان» و «دنیای مالکوم» از سریال هایی است که او در آن هنرنمایی کرد. او در سال ۱۹۶۷ با کریس ساراندون ازدواج نمود و در سال ۱۹۷۹ از وی جدا شد. بعد از آن، در سال ۱۹۸۶، با تیم رابینز وارد رابطه شد و در سال ۲۰۰۹ جهت بار دوم مهر جدایی را به شناسنامه اش زد. او در گذشته دائم الخمر بوده ولی ۱۰ سال است که مصرف مشروبات الکلی را کنار گذاشته هست. با تمام اینها او در میان ستاره های مسن، یکی از زیباترین صورت ها را دارد. ارزش خالص او ۵۰ میلیون دلار است.

    ۵. لرتا دیواین

    لرتا دیواین هنرپیشه و خواننده آمریکایی است که از سال ۱۹۷۷ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده هست. او در سال ۱۹۴۹ در تگزاس به دنیا آمد و حال ۶۹ سال سن دارد، ولی با این وجود هنوز هم جز زیباترین زنان در میان ستاره های مسن هالیوود به شمار می آید. لرتا زیاد به خاطر حضورش در شوی «Boston Public» مشهور می باشد، ولی بازی در فیلم پربیننده «آناتومی گری» نیز در اوج بردن محبوبیت او بی تاثیر نبود است.

    ۶. لورن هوتن

    لورن هوتن هنرپیشه آمریکایی است که از سال ۱۹۶۳ میلادی تاکنون مشغول فعالیت می باشد. یکی از چیزهایی که در صورت این ستاره جلب توجه می کند، فاصله دندان هایش هست. اگرچه او چندین بار تلاش کرد که فاصله دندان هایش را پر کند ولی گویا موفق نشد و در نهایت تصمیم گرفت همان صورت طبیعی خود را حفظ کند. در هر حال، حتی با وجود ابن فاصله، او همچنان مدل بسیاری از برندهای مشهور دنیا مانند کلوین کلین یا رولون بوده و تصویر هایش روی جلد مجلات متفاوتی چاپ شده است هست. ارزش خالص او در حال حاضر ۲۰ میلیون دلار است.

    ۷. نانسی ویلسون

    زیباترین ستاره‌های بالای ۶۰ سال دنیا

    نانسی ویلسون هنرپیشه و خواننده آمریکایی است که از سال ۱۹۵۶ میلادی تاکنون در حال فعالیت می باشد. نام او در سال های ۱۹۶۰ و ۷۰ جزو نام های برترین خوانندگان دنیا بوده هست. او علاوه بر موسیقی، در دنیای سینما نیز فعالیت دارد. نانسی نخستین نقش مهم خود را در «حدس بزن امروز چه کسی را دیدم» در سال ۱۹۶۰ بازی کرد. بعد از آن نیز در فیلم های موفق دیگری چون «حقیقت را به من بگو» ایفای نقش کرده است.

    او همچنین شو ۶۸ قسمتی خودش را در سال ۱۹۶۷ به اجرا در آورد که بر محبوبیت اش افزود. او از سال ۲۰۱۱ به بعد، هیچ اجرای زنده ای نداشته است ولی با وجود توانایی های اوج و قشنگی صورت ای که دارد، همچنان جزو جالب ترین زنان بالای ۶۰ سال به حساب می آید.

    ۸. سیسیلی تایسون

    سیسیلی تایسون هنرپیشه آمریکایی و متولد سال ۱۹۲۴ است که از سال ۱۹۵۱ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده هست. از فیلم ها یا برنامه های تلویزیونی که او در آن ایفای نقش کرده می توان به فیلم «خدمتکاران» و «ساندر» در سال ۱۹۷۲ اشاره کرد. او تاکنون جوایز متعددی را دریافت کرده هست، به عنوان مثال ۲ جایزه امی و نامزد جایزه بفتا از افتخارات او می باشد. علاوه بر مهارت های هنری، او به عنوان یکی از جالب ترین اشخاص دنیا آشنا می شود. طبق گزارشات ارزش خالص او ۱۰ میلیون دلار است.

    ۹. اپرا وینفری

    ستاره هایی که نام ارزش را در ادامه مطلب برایتان آورده ایم، در چند چیز اشتراک دارند: ثروت، شهرت، موفقیت و قشنگی ظاهری. قشنگی یکی از فاکتورهای مهم در دنیای ستارگا

    اپرا وینفری تهیه کننده، هنرپیشه، مجری، خیرخواه، برنده جایزه اسکار و کاندیدای جایزه گلدن گلوب و بفتا و از مشهورترین و مطرح ترین مجری های تلویزیونی آمریکا و دنیا است که به عنوان ثروتمندترین آمریکایی آفریقایی تبار قرن بیستم رتبه بندی شده است هست. او فعالیت های زیادی در زمینه های متفاوت انسان دوستانه انجام داده و بزرگترین خیر و نیکوکار سیاه پوست در تاریخ آمریکا به شمار می رود. او جهت مدتی، تنها میلیاردر سیاه پوست دنیا بوده است و بر اساس بعضی ارزیابی ها، بانفوذترین زن در دنیا محسوب می شود.

    اپرا تاکنون در کارهای فراوانی فعالیت داشته هست، ولی مهم ترین کار وی برنامه تلویزیونی «اپرا» است که از مشهورترین برنامه ها در نوع خود در تاریخ آشنا می شود که از سال ۱۹۸۶ تا ۲۰۱۱ پخش می شد. جدا از فعالیت های متنوع این ستاره هالیوودی، او جزو زیباترین زنان مسن دنیا هست. گویا باطن مهربان و خیرخواهانه او روی ظاهرش هم تاثیر مثبتی گذاشته است.

    زیباترین ستاره‌های بالای ۶۰ سال دنیا

    واژه های کلیدی: جایزه | ستاره | فعالیت | میلیون | هنرپیشه | آمریکایی | زیباترین | زیباترین ها | زیباترین زنان | خواننده آمریکایی

    زیباترین ستاره‌های بالای ۶۰ سال دنیا

    زیباترین ستاره‌های بالای ۶۰ سال دنیا


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار