لاغر تصویر بازیگر سرگرمی شیلا خداداد

لاغر: تصویر بازیگر سرگرمی شیلا خداداد صفحه شخصی شیلا خداداد سرگرمی چه خبر از کجا ؟ در حاشیه

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات گزینش کرانچار دور ریختن پول مملکت است / عزیزی

    بازیکن سابق تیم ملی کشور عزیزمان ایران در جام جهانی 98 از گزینش کرانچار به عنوان سرمربی تیم ملی امید ابراز نارضایتی کرد.

    گزینش کرانچار دور ریختن پول مملکت است / عزیزی

    عزیزی: گزینش کرانچار دور ریختن پول مملکت است

    عبارات مهم : ایران

    بازیکن سابق تیم ملی کشور عزیزمان ایران در جام جهانی 98 از گزینش کرانچار به عنوان سرمربی تیم ملی امید ابراز نارضایتی کرد.

    به گزارش ایسنا، لیگ هفدهم جهت سیاه جامگان پستی های زیادی داشت و این تیم چند هفته سریعتر به لیگ آزادگان سقوط کرد و نتوانست جهت سومین فصل پیاپی در لیگ برتر بماند. خداداد عزیزی که هفته های آخر نیز به جمع آن ها اضافه شد نتوانست از این سقوط جلوگیری کند و در نهایت با تیم شهرش باید فصل بعد را در لیگ آزادگان سپری کند.

    گزینش کرانچار دور ریختن پول مملکت است / عزیزی

    این بازیکن سابق تیم ملی کشور عزیزمان ایران در گفت وگو با ایسنا راجع به اوضاع تیمش و همچنین سایر تیم های لیگ هفدهم صحبت هایی را انجام داد که در پایین شرح مصاحبه وی را می خوانید.

    * سیاه جامگان در لیگ هفدهم چگونه ارزیابی کردید؟

    لیگ امسال همانند سالهای قبل هیجان خاص خود را نداشت و پرسپولیس این هیجان را از لیگ کشور عزیزمان ایران گرفت. سیاه جامگان نیز نمی گویم که در ابتدا بد بسته شد بلکه در جذب بازیکن افتضاح عمل کرد. به عنوان مثال چند بازیکن 18-19 ساله با تیم قرارداد بسته بودند که مبلغ قرارداد آن ها حدود 180 تا 200 میلیون تومان بود. این تیم سیاه جامگان ضعیف ترین تیم زندگی من بود و حتی اگر در لیگ یک بازی می کرد در انتهای فصل به لیگ دسته دو سقوط می کرد.

    بازیکن سابق تیم ملی کشور عزیزمان ایران در جام جهانی 98 از گزینش کرانچار به عنوان سرمربی تیم ملی امید ابراز نارضایتی کرد.

    * علت این عملکرد نامناسب را چه می دانید؟

    ابزار کار فوتبال بازیکن هست. تیمی که خوب بازیکن نگیرد، اگر بازیکن مناسب در اختیار نداشته باشد هزار مربی هم عوض کند، باز هم نتیجه نخواهد گرفت.در کشور ما به علت کم بودن تیم های شخصی مدیران این کلوب ها مربیان بیشتری را عوض می کنند تا نتیجه بگیرند لیکن دل ارزش به حال پولشان می سوزد.

    * با توجه به این حرف شما، سیاه جامگان آیا 6-5 مربی در طول فصل عوض کرد؟

    در کشور ما فقط پای مربی خارجی می نشینند و هرچقدر هم بد باشد جهت او صبر می کنند ولی متاسفانه این صبر و شکیبایی جهت مربیان ایرانی وجود ندارد. کاری ندارم که کدام مربی در سیاه جامگان لیگ هفدهم خوب عمل کرد و کدام یک بد ولی چیزی که مشخص بود وقت ندادن کافی به آن ها بود که البته شرایط به گونه ای بود که خود مربی ها نیز از کار در سیاه جامگان به تنگ می آمدند. حتی با رفتن میثاقیان و آمدن مرزبان نیز تفاوتی ایجاد نشد لیکن آن ابزاری که مربیان می درخواست کردند در این تیم ها وجود نداشت.

    گزینش کرانچار دور ریختن پول مملکت است / عزیزی

    * بعضی ها شایعه درست کرده بودند که اکبر میثاقیان با دلالی بازیکن به تیم اضافه می کرده یا جهت امضای قرارداد از آن ها پول می گرفته شما از چنین شایعه هایی خبر دارید؟

    نه خبر دارم و نه می خواهم صحبت کنم. این پرسشها مسئولان خاص خود را دارد که می تواند تحقیق کنند و صحت و سقم ماجرا را مشخص کنند.

    بازیکن سابق تیم ملی کشور عزیزمان ایران در جام جهانی 98 از گزینش کرانچار به عنوان سرمربی تیم ملی امید ابراز نارضایتی کرد.

    * سیاه جامگان در فصل بعد چه هدفی را دنبال خواهد کرد؟

    من جهت کار اجرایی و مشخص کردن نشانه و حرکت به سمت آن در این کلوب حضور دارم. نشانه ما بسته به آورده و سرمایه ای است که مدیریت کلوب یعنی خانواده عباسی می خواهند هزینه کنند. اگر این آورده جهت افزایش به لیگ برتر باشد، تیمی خواهیم بست که دوباره به بالاترین سطح فوتبال کشور عزیزمان ایران برگردد. گزینه های مربی گری نیز بسته به سرمایه کلوب مشخص می شود ولی فعلا سه گزینه گزینش کرده ایم که هر موقع بودجه مشخص شد، با آن ها صحبت کنیم.

    * راجع به پرسپولیس و استقلال صحبت کردید. عملکرد سرخ آبی ها را در لیگ هفدهم چطور ارزیابی کردید؟

    گزینش کرانچار دور ریختن پول مملکت است / عزیزی

    پرسپولیس همانند پارسال با قدرت و صلابت قهرمان لیگ شد و قهرمانی زودهنگام آن ها باعث شد هیجان لیگ کم کردن یابد و جذابیتی را در لیگ هفدهم شاهد نباشیم. البته فکر می کنم پرسپولیس بعد از رفتن طارمی کمی ضعیف شده است و قدرت سال گذشته را ندارد و با توجه به محرومیتی که آن ها از پنجره نقل و ا نتقالات دارند فکر می کنم آن ها نتوانند قدرت این دو فصل را در سال بعد داشته باشند.

    شفر نیز تحول عجیبی در استقلال به وجود آورد که خود او باعث آن شده است هست. هیچ کس فکر نمی کرد استقلالی که آن گونه فصل را شروع کرده با این مربی آلمانی به یکباره عوض کردن کند و دوباره به جایگاه خود یعنی جدال جهت نایب قهرمانی ادامه دهد.

    * سایر تیم ها چطور؟ منظور سپاهان، ذوب آهن، تراکتورسازی و یا حتی نفتی است که در سال های گذشته هر لحظه مدعی بودند؟

    ذوب آهن قلعه نویی در نیم فصل دوم بازی های باکیفیتی را ارائه داد و با استقلال شفر بر سر نایب قهرمانی می جنگید. این ذوب آهن می تواند حتی جهت استقلال در آسیا هم دردسرساز شود لیکن بازی روان، باکیفیت و تماشاگرپسندی را ارائه می دهد.

    اشتباه سپاهانی ها آوردن کرانچار بود لیکن در طول فصل دیدیم که هرچقدر هم جهت این مربی صبر کردند نمی تواند تیم را جمع کند و حتی تا یک قدمی سقوط هم پیش رفت. کرانچار تیم خوبی نبسته بود. با توجه به اینکه در عالی ترین کلوب کشور عزیزمان ایران کار می کرد. باشگاهی که تمام اختیارات را در اختیار مربی اش می گذارد تا بتواند نتیجه بگیرد و قهرمانی برایش بیاورد. مربی ای که فکر می کنم از همین الان باعث می شود از المپیک خداحافظی کنیم.

    * چطور؟ یعنی اینقدر کرانچار گزینش نامناسبی جهت تیم ملی امید است؟

    یک بار دیگر تکرار می کنم با گزینش وی باید از همین الان با المپیک خداحافظی کنیم. مربی ای که نتوانسته با تیمی با عالی ترین امکانات نتیجه بگیرد چگونه می توند ما را به آرزوی دیرینه خود برساند. نتیجه نگرفتن در سپاهان یعنی شناختی نسبت به بازیکنان لیگ ما ندارد. بازیکنان تیم ملی امید ما هم از همین لیگ هستند. من نمی دانم این گزینش ها چگونه از لپ لپ درمی آید. خواهش می کنم یکی از فدراسیون و یا حتی کمیته فنی به من بگوید که علت ا نتخاب کرانچار چه چیزی بوده هست. یادم می آید یک بار دیگر او گزینه هدایت تیم ملی امید بود که گفتند پرسشها اخلاقی باعث گزینش نشدن او شده است هست. اگر پرسشها اخلاقی علت عدم گزینش وی بوده هنوز هم آن پرسشها وجود دارد و آیا اگر در آن وقت به علت فنی او را کنار گذاشتند، اکنون که او از تیمی چون سپاهان اخراج شده، آیا به سمتی وی را منصوب کردند که امید و آرزوهای مردم به آن بسته شده است هست. اگر می خواهند پول هایشان را دور بریزند خب آیا به این همه فقیری که در کشورمان است پول نمی دهند؟ گزینش کرانچار نوعی دور انداختن پول این مملکت است.

    اگر یک لحظه کی روش را فراموش کنیم و بگوییم که برانکو را جهت سرمربی همه رده های تیم ملی گزینش کرده اند، توجیه دارد لیکن تیمش خوب فوتبال بازی می کند ولی گزینش کرانچار هیچ گونه توجیهی ندارد. کارنامه او مشخص است و نمی دانم که چگونه کمیته فنی هدایت تیم ملی امید را به کسی داده که از باشگاهش اخراجش شده است هست. پول خوبی به مربیان خارجی می دهیم و هیچ استفاده ای از او نمی کنیم. ما دو نوع مربی خارجی داریم. مربی ای که می آید و به فوتبالمان کمک می کند و دسته دوم مربیان خارجی هستند که تعطیلات ژانویه خود را در کشور عزیزمان ایران می گذرانند و پول این مملکت را می برند. پول فوتبال ما چون دولتی است کسی دلش نمی سوزد. من جهت استیلی، کلانی، محصص و معینی احترام زیادی قائلم ولی می خواهم بدانم گزینش کرانچار چه توجیه منطقی ای داشت.

    * شایعاتی به گوش رسیده بود که اعضای کمیته فنی در گزینش کرانچار نقشی نداشتند. نظر شما چیست؟

    من نمی دانم لیکن در داخل جمع آن ها نیستم ولی اگر کمیته فنی اختیار ندارد آن را تعطیل کنیم. در فوتبال ما همه چیز بدون توضیح جلو می رود. هر لحظه چند گزینه را در داخل یک قوطی می گذارند و گزینه نهایی را از جعبه کنار دستی گزینش می کنند. کمیته فنی توضیح دهد که اگر کرانچار خوب بوده، بعد آیا سپاهان را به بدبخت ترین سپاهان تاریخ تبدیل کرده است؟

    * از حواشی گزینش مربی تیم ملی امید کمی دور شویم. به نظرتان نمایندگان کشور عزیزمان ایران توانایی قهرمانی در آسیا را دارند؟

    پرسپولیس و استقلال تیم خوبی دارند. کاری که شفر با استقلال کرد عجیب و غریب بود و تحول رویایی را در آن ایجاد کرد. کاری که سائلام نتوانست در تراکتورسازی انجام دهد که البته فکر می کنم انتظار بیهوده ای از این مربی ترکیه ای بود. خدا را شکر در لیگ قهرمانان آسیا دو تیم ایرانی به هم خوردند و می دانیم که در یک هشتم حداقل یک تیم ایرانی وجوددارد و حریف پرسپولیس هم فکر نمی کنم آنقدر دردسرساز باشد که این تیم نتواند کاری که پارسال کرد را تکرار کند. البته پرسپولیس با رفتن طارمی قدرتش کمتر شد. شاید نیمکت نشین شدن بعضی بازیکنان تاثیرگذار این تیم مانند مسلمان، در این باره نیز موثر بوده باشد ولی ما در تمرین جلسات برانکو با بازیکنان نیستیم که بخواهیم نظر دهیم. فکر می کنم پرسپولیس در لیگ قهرمانان ضعیف تر از سال های قبل عمل کند ولی استقلال با شفر نوسان نداشته و سطح این تیم در طول نیم فصل دوم یکنواخت بوده است.

    البته باز هم می گویم که ذوب آهن می تواند جهت استقلال دردسرساز شود لیکن هم امیر قلعه نویی استقلال را خوب می شناسد و هم تیم هایش به حریف باج نمی دهند مخصوصا اگر برابر تیمی از کشور عزیزمان ایران در آسیا قرار بگیرد. به هر حال اعتقاد دارم ما می توانیم در مراحل بالای لیگ قهرمانان آسیا نماینده یا نمایندگانی داشته باشیم.

    واژه های کلیدی: ایران | ایرانی | بازیکن | استقلال | استقلال | بازیکنان | پرسپولیس | سیاه جامگان


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار