لاغر تصویر بازیگر سرگرمی شیلا خداداد

لاغر: تصویر بازیگر سرگرمی شیلا خداداد صفحه شخصی شیلا خداداد سرگرمی چه خبر از کجا ؟ در حاشیه

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی محدودیت مردم در ارتباطات را نمی‌پسندیم / روحانی

    رئیس جمهور ۲۹ اردیبهشت را یادآور صحنه‌هایی دانست که زنان و جوانان شکوه آفرین آن بودند و گفت: مهمترین خبر انتخابات ۹۶ این بود که به عقب بر نمی‌گردیم و شما جوانان

    محدودیت مردم در ارتباطات را نمی‌پسندیم / روحانی

    روحانی: محدودیت مردم در ارتباطات را نمی پسندیم

    عبارات مهم : ایران

    رئیس جمهور ۲۹ اردیبهشت را یادآور صحنه هایی دانست که زنان و جوانان شکوه آفرین آن بودند و گفت: مهمترین خبر انتخابات ۹۶ این بود که به عقب بر نمی گردیم و شما جوانان باید کشور عزیزمان ایران را بسازید و راه را بر آزادی اندیشه ها هموار کنید.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی شامگاه شنبه در دیدار صمیمی با جمعی از زنان، جوانان و دانشجویان با بیان اینکه ماه رمضان، ما را جهت تحمل و گذر از مشکل ها آماده می کند، گفت: راه ما به سمت پیروزی، استقامت و امید است.

    محدودیت مردم در ارتباطات را نمی‌پسندیم / روحانی

    رئیس جمهور با اشاره به اینکه از 29 اردیبهشت 96 تاکنون یعنی در یک سال گذشته با مشکل ها و حوادث بسیار زیادی مواجه بودیم، اظهار داشت: گاهی این پرسشها بخاطر واکنش‌ها محیط زیست با ما بود آنجایی که سیل و زلزله را تجربه کردیم و گاهی هم سخنان و شیوه های ناپسندی که نشان می داد که بعضی هنوز هم 29 اردیبهشت 96 را باور نکرده اند.

    اهم بیانات مدیر جمهور به شرح زیر است:

    رئیس جمهور ۲۹ اردیبهشت را یادآور صحنه‌هایی دانست که زنان و جوانان شکوه آفرین آن بودند و گفت: مهمترین خبر انتخابات ۹۶ این بود که به عقب بر نمی‌گردیم و شما جوانان

    *بزرگترین افتخار ما در انتخابات این است که انقلاب مان یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به نمایش بگذاریم، آن زمانی که مستقل و بدون اجازه دخالت به بیگانگان صحنه عظیم انتخابات را می آفرینیم و آزادانه در اجتماعات باشکوه رفته و حرف، سخن و شعار خود را به آسانی عنوان می کنیم و به همه اعلام می کنیم که چه می خواهیم؛ آنجا هم استقلال، هم آزادی و هم جمهوری اسلامی است.

    * ملت بزرگ کشور عزیزمان ایران در هفته های آخر منتهی به 29 اردیبهشت 96 بویژه در استان های کشور صحنه های نابی از حضور را آفریدند، در مشهد در یک روز 2 اجتماع بزرگ از سوی دو رقیب انتخاباتی با فاصله ای کم برگزار شد، ولی هیچ برخورد، نزاع و سخن درشتی بین دو طرف بوقوع نپیوست و این نه تنها در مشهد، بلکه در سایر شهرها و استان ها هم دیده می شد. این به معنای آزموده شدن ملت کشور عزیزمان ایران و ظرفیت یافتن روح همه جوانان است.

    * ما با هم پیمان بستیم که هرگز به عقب باز نخواهیم گشت، ما خواستیم با صدای رسا بگوییم در اقتصاد به عقب برنمی گردیم و نمی گذاریم کشور دارای رشد منفی باشد و در سخت ترین شرایط بازار ناآرام شده است و نمی گذاریم اشتغال خالص ما در سال 12 هزار و 14 هزار نفر باشد، به گونه ای که در سال گذشته میزان اشتغال خالص در کشور، بیش از 790 هزار اشتغال خالص بوده است.

    محدودیت مردم در ارتباطات را نمی‌پسندیم / روحانی

    * صادرات غیرنفتی کشوردر فروردین امسال بیش از 15 درصد زیاد کردن داشته هست، این نشان گر آن است که مسیر ما درست و صحیح بوده هست. در برابر توطئه بیگانگان در سیاست خارجی موفق بوده و قرارمان این است که این موفقیت را ادامه دهیم، ما نخستین توطئه بزرگ را پشت سر گذاشتیم. مبنای آمریکا این بود که به محض خروج از برجام کشور عزیزمان ایران نیز از برجام خارج شده است و پرونده کشور عزیزمان ایران به سرعت به شورای امنیت رفته و همه قطعنامه ها و تحریم ها برگشته و کشور عزیزمان ایران تنها در برابر دنیا قرار داشته باشد.

    * ما در مرحله اول اجازه ندادیم که آمریکا به نشانه خود برسد و در گام اول توطئه آمریکا شکست خورد و به جز چند کشور و یک رژیم جعلی تمام دنیا در برابر آمریکا ایستاد و این به معنای آن است که سیاست خارجی کشور عزیزمان ایران موفق بوده است و این در حالی است که روزی همه کشورها در تحریم علیه کشور عزیزمان ایران همکاری داشتند و شورای امنیت علیه کشور عزیزمان ایران رأی صادر می کرد.

    رئیس جمهور ۲۹ اردیبهشت را یادآور صحنه‌هایی دانست که زنان و جوانان شکوه آفرین آن بودند و گفت: مهمترین خبر انتخابات ۹۶ این بود که به عقب بر نمی‌گردیم و شما جوانان

    * امروز کشورهای بزرگ اتحادیه اروپا، روسیه، چین و همه کشورهای مهم دنیا کار ترامپ را غیرصحیح، غیرقانونی و علی رغم صلح و امنیت جهانی تلقی می کنند و این موفقیت ماست. باید با امید، پشتکار، استقامت و مقاومت راه را ادامه دهیم. این مسئولیت در بلندمدت بر عهده شما جوانان و در کوتاه مدت برعهده ما در دولت هست. شما باید آینده کشور را بسازید و راه را جهت آزادی اندیشه هموار کنید.

    * نمی توان همه بارها را بر عهده دولتی گذاشت که با ده ها مسئله و فشار روبروست،وقتی موفق خواهیم بود و از پرسشها عبور خواهیم کرد که همه به صحنه بیایند. جامعه کشور عزیزمان ایران با نظرات دولت منتخب خود و مدیر جمهور منتخب خود آشناست و آگاه است که ما در دولت اعتقاد به فضای باز اطلاعات در کشور هستیم.

    محدودیت مردم در ارتباطات را نمی‌پسندیم / روحانی

    * دولت محدودیت در ارتباطات بین مردم را نمی پسندد و اعتقاد است مردم به خوبی راه خودشان را تشخیص می دهند. در میان همه مخلوقات و انسان های برتر تاریخ بالاتر از پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) نداریم، خداوند به پیامبر(ص) می فرماید “تو فقط و فقط یادآوری کننده راه های درست جهت وجدان های بشری هستی و نمی توانی به زور مردم را به این سمت و آن سمت هدایت کنی”.

    * همه اختلاف ما در 29 اردیبهشت 96 سر همین یک کلمه بود، دعوا در 29 اردیبهشت بر سر مسابقه دو یا چند نفر نبود بلکه بر سر این عنوان بود که آیا ملت باید آزادانه و با اختیار راه خود را برگزیند یا اینکه مردم دارای اختیار نیستند و باید به هر آنچه ما پسندیدیم و به آنها گفته شد، را عمل کنند.

    * مسأله در 29 اردیبهشت پارسال مسابقه بین دو اندیشه بود، یک اندیشه می گوید تا آنجا که ممکن است باید با دنیا تعامل کرد تا جایی که وجدان عمومی بپذیرد که این کشور عزیزمان ایران نیست که از تعامل رویگردان هست. اگر مردم این مسأله را بپذیرند در کنار دولت و حامی دولت می مانند و آن وقت می توانیم راه را ادامه داده و با وحدت از همه پرسشها عبور کنیم.

    * عهد ما با هم این بود که به عقب بازنمی گردیم، معتقدیم جوانان و زنان باید مدیریت کشور را برعهده بگیرند و بر این تصمیم که تا آخر دولت دوازدهم باید 30 درصد مدیریت کشور برعهده زنان شایسته قرار گیرد، ایستاده ایم.

    * دولت بر مبنای این وعده خود که سن مدیریت باید کم کردن یابد، اقدام کرده هست، باید سن مدیریت در کشور از 48 سال به 40 سال کم کردن یابد، بر این مبنا امروز شاهد هستیم که در تمام نهادهای دولتی جوانان بیش از گذشته به کار گرفته شده است اند و حداقل 12 معاون وزیر و مدیر شرکت های مستقل ما و 46 مدیر کل در دستگاه های اجرایی از زنان شایسته و جوانان گزینش شده است اند و این راه گام به گام ادامه خواهد داشت.

    *ممکن است بعضی ها این تصمیم و رویه را نپذیرند، ولی تصمیم و وعده ما در 29 اردیبهشت آن بود که جوانان، زنان، اقوام و ایده های متفاوت باید مسیر رشد و تعالی کشور را آنگونه که خود می خواهند گزینش کرده و بپیمایند؛ امیدوارم راهی را که برگزیده ایم با هم ادامه دهیم.

    واژه های کلیدی: ایران | آمریکا | جوانان | مدیریت | اردیبهشت | رئیس جمهور | ریاست جمهوری | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار